«چراغ سقف هیوندای ازرا ردیف آخر | مدل 2006 تا 2011»

پارت نامبر قطعه : 92850 3L011J9

مشخصات فنی محصول
توضیح مختصر

چراغ سقف هیوندای ازرا مدل 2006 تا 2011

استفاده از پنل LED بجای پنل های لامپی در این قطعه باعث افزایش کیفیت نوردهی شده است.
این قطعه قابل نصب بر روی هیوندای آزرا 2006 تا 2011 میباشد.
چراغ سقف هیوندای آزرا ردیف وسط رنگ کرمی
گارانتی تست و مهلت بررسی قطعه.

چراغ سقف چیست؟

همه چیز درباره چراغ سقف هیوندای ازرا ردیف آخر | مدل 2006 تا 2011 :

چراغ سقف یا چراغ داخل کابین در دو ردیف وسط و عقب در قست سقف هیوندای آزرا نصب شده است و تامین کننده روشنایی داخل کابین میباشد .

ایا روی خودروی من قابلیت نصب دارد؟

چراغ سقف هیوندای ازرا ردیف آخر | مدل 2006 تا 2011 روی چه خودرو هایی قابلیت نصب دارد ؟

این قطعه ( چراغ سقف آزرا ) بر روی خودروی هیوندای آزرا از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ قابل نصب میباشد . با توجه به عرضه خودرو آزرا با ۳ مدل رنگ داخل کابین (کرم-طوسی-مشکی) ٬ چراغ سقف آزرا در دو رنگ ( کرم ) و ( طوسی ) تولید شده .

رنگ کرم چراغ سقف آزرا مخصوص رنگ داخل کابین کرم میباشد .

رنگ طوسی چراغ سقف آزرا قابل نصب بر روی خودرو هایی با رنگ داخل کابین (مشکی و طوسی ) است .

پارت نامبر چیست ؟ 92850 3L011J9

پارت نامبر به شما کمک میکند قطعات مورد نیاز خود را به راحتی شناسایی و پیدا کنید  . شماره های فنی قطعات هر نوع  خودرویی توسط تولید کننده آن در یک بانک اطلاعاتی افزوده شده و این بانک اطلاعاتی از روش های مختلفی قابل دسترسی است . یکی از بهترین روش های پیدا کردن شماره فنی قطعات خودرو ، استفاده از کاتالوگ های شماره فنی قطعات خودرو است . کاتالوگ های شماره فنی قطعات خودرو ، مناسب برای بازرگانان و تامین کنندگان لوازم یدکی خودرو ، فروشندگان لوازم یدکی و همچنین تعمیرکاران خودرو بوده و اطلاعات بسیار کامل همراه با دسته بندی کامل قطعات به همراه  تصویر و نقشه های انفجاری در اختیار شما قرار میدهد. از جمله این نرم افزارها میتوان به نرم افزار مایکروکت اشاره کرد .

چراغ سقف هیوندای ازرا مدل 2006 تا 2011

قیمت و راهنمای خرید به صورت عمده و همکاری

قیمت قطعات در وب سایت بروز میباشید اما قیمت درج شده صرفا یک میانگین از بازار است، جهت اعلام قیمت دقیق نسبت به تعداد و همکاری لطفا تماس بگیرید و یا از طریق فرما ارتباط با ما تیکت بزنید.

جهت خرید قطعات به صورت تکی و به صورت عمده (همکاری تا 30 درصد کمتر از بازار) لطفا جهت ارسال مدارک اثبات همکاری و ارایه مجوز کسب از طریق فرم ارتباط با ما و یا تلفن تماس با مجموعه تماس حاصل فرمایید

تمامی قطعا مجموعه پنترپارت دارای گارانتی تعویض و عودت و تست میباشد

قیمت میانگین محصول : یک میلیون و هفتصد هزار تومان

برند پنتر پارت فعالیت خود را در سال 1401 در ضمینه طراحی و تولید قطعات خودرو با هدف رفع نیاز مشتریان  جهت رفع کمبود های بازار خودرو و تامین قطعات با کیفیت اورجینال و با کیفیت قابل رقابت با قطعات اصلی تولید کننده اصلی با ضمانت معتبر و تضمین کیفیت کالا در این سال شروع به کار کرده است.

در صورت هرگونه سوال و یا ارتباط با ما و یا جهت ارسال مدارک همکاری جهت استعلام از فرم زیر استفاده کنید
تلفن تماس : 09134144486