«زه سپر جلو چپ آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰»

مشخصات فنی محصول
توضیح مختصر

زه سپر جلو آزرا با لایه ای از کروم با کیفیت و مقاوم در مقابل ضربه و مواد شیمیایی پوشیده شده است .

محل نصب زه سپر جلوی آزرا در دو سمت چپ و راست سپر میباشد . زه سپر جلو آزرا با برند (پنترپارت) عرضه میشود و دارای ۱ ماه ضمانت کیفیت میباشد .

زه سپر جلو آزرا برند (پنتر پارت)

چراغ سقف چیست؟

همه چیز درباره زه سپر جلو چپ آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ :

زه سپر جلو چپ آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰

ایا روی خودروی من قابلیت نصب دارد؟

زه سپر جلو چپ آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ روی چه خودرو هایی قابلیت نصب دارد ؟

زه سپر جلو راست آزرا بر روی خودرو آزرا از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ قابل نصب میباشد .

پارت نامبر چیست ؟ 86581.3L200 | LH

پارت نامبر به شما کمک میکند قطعات مورد نیاز خود را به راحتی شناسایی و پیدا کنید  . شماره های فنی قطعات هر نوع  خودرویی توسط تولید کننده آن در یک بانک اطلاعاتی افزوده شده و این بانک اطلاعاتی از روش های مختلفی قابل دسترسی است . یکی از بهترین روش های پیدا کردن شماره فنی قطعات خودرو ، استفاده از کاتالوگ های شماره فنی قطعات خودرو است . کاتالوگ های شماره فنی قطعات خودرو ، مناسب برای بازرگانان و تامین کنندگان لوازم یدکی خودرو ، فروشندگان لوازم یدکی و همچنین تعمیرکاران خودرو بوده و اطلاعات بسیار کامل همراه با دسته بندی کامل قطعات به همراه  تصویر و نقشه های انفجاری در اختیار شما قرار میدهد. از جمله این نرم افزارها میتوان به نرم افزار مایکروکت اشاره کرد .

زه سپر جلو چپ ازرا مدل 2008 تا 2011

قیمت و راهنمای خرید به صورت عمده و همکاری

قیمت قطعات در وب سایت بروز میباشید اما قیمت درج شده صرفا یک میانگین از بازار است، جهت اعلام قیمت دقیق نسبت به تعداد و همکاری لطفا تماس بگیرید و یا از طریق فرما ارتباط با ما تیکت بزنید.

جهت خرید قطعات به صورت تکی و به صورت عمده (همکاری تا 30 درصد کمتر از بازار) لطفا جهت ارسال مدارک اثبات همکاری و ارایه مجوز کسب از طریق فرم ارتباط با ما و یا تلفن تماس با مجموعه تماس حاصل فرمایید

تمامی قطعا مجموعه پنترپارت دارای گارانتی تعویض و عودت و تست میباشد

قیمت میانگین محصول : یک میلیون و هفتصد هزار تومان

برند پنتر پارت فعالیت خود را در سال 1401 در ضمینه طراحی و تولید قطعات خودرو با هدف رفع نیاز مشتریان  جهت رفع کمبود های بازار خودرو و تامین قطعات با کیفیت اورجینال و با کیفیت قابل رقابت با قطعات اصلی تولید کننده اصلی با ضمانت معتبر و تضمین کیفیت کالا در این سال شروع به کار کرده است.

در صورت هرگونه سوال و یا ارتباط با ما و یا جهت ارسال مدارک همکاری جهت استعلام از فرم زیر استفاده کنید
تلفن تماس : 09134144486