«زه سپر جلو راست آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰»

مشخصات فنی محصول
توضیح مختصر

زه سپر جلو آزرا با لایه ای از کروم با کیفیت و مقاوم در مقابل ضربه و مواد شیمیایی پوشیده شده است .

محل نصب زه سپر جلوی آزرا در دو سمت چپ و راست سپر میباشد . زه سپر جلو آزرا با برند (پنترپارت) عرضه میشود و دارای ۱ ماه ضمانت کیفیت میباشد .

زه سپر جلو آزرا برند (پنتر پارت)

چراغ سقف چیست؟

همه چیز درباره زه سپر جلو راست آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ :

ایا روی خودروی من قابلیت نصب دارد؟

زه سپر جلو راست آزرا مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ روی چه خودرو هایی قابلیت نصب دارد ؟

زه سپر جلو راست آزرا بر روی خودرو آزرا از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ قابل نصب میباشد .

پارت نامبر چیست ؟ 86582.3L200 | RH

پارت نامبر به شما کمک میکند قطعات مورد نیاز خود را به راحتی شناسایی و پیدا کنید  . شماره های فنی قطعات هر نوع  خودرویی توسط تولید کننده آن در یک بانک اطلاعاتی افزوده شده و این بانک اطلاعاتی از روش های مختلفی قابل دسترسی است . یکی از بهترین روش های پیدا کردن شماره فنی قطعات خودرو ، استفاده از کاتالوگ های شماره فنی قطعات خودرو است . کاتالوگ های شماره فنی قطعات خودرو ، مناسب برای بازرگانان و تامین کنندگان لوازم یدکی خودرو ، فروشندگان لوازم یدکی و همچنین تعمیرکاران خودرو بوده و اطلاعات بسیار کامل همراه با دسته بندی کامل قطعات به همراه  تصویر و نقشه های انفجاری در اختیار شما قرار میدهد. از جمله این نرم افزارها میتوان به نرم افزار مایکروکت اشاره کرد .

زه سپر جلو راست ازرا مدل 2008 تا 2011

قیمت و راهنمای خرید به صورت عمده و همکاری

قیمت قطعات در وب سایت بروز میباشید اما قیمت درج شده صرفا یک میانگین از بازار است، جهت اعلام قیمت دقیق نسبت به تعداد و همکاری لطفا تماس بگیرید و یا از طریق فرما ارتباط با ما تیکت بزنید.

جهت خرید قطعات به صورت تکی و به صورت عمده (همکاری تا 30 درصد کمتر از بازار) لطفا جهت ارسال مدارک اثبات همکاری و ارایه مجوز کسب از طریق فرم ارتباط با ما و یا تلفن تماس با مجموعه تماس حاصل فرمایید

تمامی قطعا مجموعه پنترپارت دارای گارانتی تعویض و عودت و تست میباشد

قیمت میانگین محصول : یک میلیون و هفتصد هزار تومان

برند پنتر پارت فعالیت خود را در سال 1401 در ضمینه طراحی و تولید قطعات خودرو با هدف رفع نیاز مشتریان  جهت رفع کمبود های بازار خودرو و تامین قطعات با کیفیت اورجینال و با کیفیت قابل رقابت با قطعات اصلی تولید کننده اصلی با ضمانت معتبر و تضمین کیفیت کالا در این سال شروع به کار کرده است.

در صورت هرگونه سوال و یا ارتباط با ما و یا جهت ارسال مدارک همکاری جهت استعلام از فرم زیر استفاده کنید
تلفن تماس : 09134144486